DAH BACE, SENYAP :)

Friday, April 23, 2010

the one who hurts u the most loves u the most. betol ke BI? :P

selame ni ade jugak terpikir pasal bnde ni. tapi x taw nk explain mcmne bagi org paham. sampai lah hari tu terjumpe satu entri ni yang mmg meaningful gila and bnde ni lah yg slalu dlm otak bile something happen yg libatkan org2 tsayang. macam gado ngn member ke, jeles bile tgok parents tlebih baik ngn org lain ke, besfren jadi lagi lembut and baik semacam dgn org lain tpi dgn kite muke mencuka kalah ethanoic acid ( mintak maaf atas semangat chemistry yg melampau, x padan dengan markah yg errrr..... saya da nk exam oke! -.-), or abang tlebih sweet ngn pmpuan lain ke, ape ape je lah yg bkaitan. well, bnde ni ade sebab sndiri yeee... oh-kay intro da cukup panjang, so here's what i'm talking roundabout.


Sampai sekarang aku selalu terfikir,kita selalu akan guris hati orang yang kita sayang sebenarnya.Dengan orang yang kita sayang,kita akan jadi diri sendiri.Benda yang kita tak buat pada orang lain,kita akan buat pada dia.Bukan bermaksud kita lepaskan geram,tapi kita tahu,orang yang kita sayang tu,akan faham tindakan kita,dan tetap stay dengan kita.Orang yang kita sayang akan terima baik buruk perangai kita.Thats why kita selalu bertindak melampau dengan orang yang kita sayang.Dengan dialah kita boleh perli-perli,lepas marah,kutuk,dan seumpamanya.Kita tahu,dia akan layan je perangai busuk kita.Kadang-kadang aku pening gaklah.Kenapa orang ni akan tak behave langsung dengan kita,tapi dengan orang lain,perangai sangat amat sopan sekali?Aku pun selalu gak terfikir,kenapa eh,dengan orang ni,aku boleh marah-marah,kalau dengan orang tu,confirm aku sabar gila babi.Kalau orang yang aku sayang tersentapkan hati aku,mesti aku takkan tarik muncung boleh sangkut hanger 12 keping.Kalau orang lain,memang tarik muka bukan-nak-dipujuk-tapi-nak-sampaikan-I HATE YOU.Bhahaha.


korg paham tak what i'm trying to say? eh not me, tapi org yg post entri tu.. paham kaann?? so jadi kalau korang ade experience bnde mcm ni, pikir jelah mcm ape yg tulisan merah kat atas tu cakap k. life must go on bebeh! ok tiada kaitan. dgn yg hidup ataupun mati. orite? layaannn..

live life to the fullest! hugs n kisses from aimi the bijak. bye! :DD

No comments:

Post a Comment