DAH BACE, SENYAP :)

Thursday, May 27, 2010

bila hidup mcm transverse waves. *ehem ehem*

sehari x buat aku bengang x boleh ke?! kene jgk ke kau nk putar belit cerita sane sini? buang mase aku je mngadap kau. penat tau tak. ckp jela straight forward kau nak ape. kan senang. aku hitamkn je A ke,B ke,C ke,D ke. takdela pikir2 dekat 10 minit utk soalan 2 minit. heshh.





erghhhh. bio bio. ape nk jadi. fizik fizik. ape nk jadi. addmath addmath. ape nk jadi. lagi? lagi? dah dah cukup. tu je. jgn nk lbih2. soalan tu cube la senang sikit. takde la tahap stress aku naik mnggila. x pasal pasal kene amek pakej turunkan stress kat spa. ECECEHHH. padahal baru lalu dpan spa tgok katalog die tadi, dah buat muke akak-mintak-maaf-saya-takde-duitlah-nak-berspa spa-ni.


oh ha. ni saya nak berbicara sedikit ni kpd org yg tertentu.
weh, kau kalau mls nk cntct da, x yah la. nmpk sgt la. dah bosan dah kan. tjumpe pulak sorang pmpuan tu yg lgi cun, pandai. nk die ke? amek lah amek. i'm always ready for this kind of thing to happen. i dont need a guy lah right now. boleh je happy.. cik spm yg ku sayangi, i have you right? always there beside me. u wont leave me aye? hah! ni baru namenye cinta sejati. saya taknak cik spm tu. tpi die still kejar saye. setia d sisi. GEMBIRAnya !! -_____-'


oh oh! esok wesak. jom la kite sambut raye same2 ! sabtu ni i'll be home alone. eh tak de la sangat. ade abang. so, home twice(errrr ?). eh2. piqah sleepover. so, home thrice (double errr ?)
tasha taktau lagi.. PARTY baybehh!! haa yelah. party dgan buku. masing2 nk exam. tu laaaa, nk exam baru klam kabut carik reference book tersorok dlm bilik yg tersgtlah kemas tu. siap kena tiup habuk atas buku lagi tu ala-ala crite inggeres bile hero jumpe buku history kluarga die yg sbnar. err taktau dri mane boleh tbayang scene tu, pdahal x tau cite ape. wellll, i ade bakat jadi pengarah,youuu!
marilah kite bsame2 berusaha pd bulan exam nih. oleh itu saling2 lah forward soalan2 spot exam ye. ckgu kate x baik kdekut ilmu :) sape ade soalan spot baik punya, sila forward ke 014-2xxxxxx. smpai mati x smpai -.-








*kalau pergi batu caves hari jumaat, carik2 lah orang jual air kat bwh tu ye. beli bnyak2 taw. bwk skali soalan2 addmath yg korang tak pahm. tnye acik bjanggut yg jual air tu. hush! power addmath gua ckp lu! beliaulah cikgu addmath nifmanis yg ku sayangi :) *

1 comment:

  1. haha mi. kau ade aku kan :) aku boyfreind kau sebab aku salu kejar kau hee :D

    ReplyDelete