DAH BACE, SENYAP :)

Sunday, April 3, 2011

saya tak bersalah

saya rasa jahat.

dulu kata lepas plkn nak update blog and beritahu semua pengalaman sepanjang dekat kem. tapi sekarang dah almost sebulan saya tinggalkan kem, takde jugak post yang dijanjikan. jahat tak saya? saya tau awak jawab tak :D

2 bulan 10 hari rasa kejap sangat. kalau mengandung, dah dapat detect dah. kalau diet, dah kurus dah. tapi dalam kem memang rasa kejapppp sangat sangat. passion for blogging pun dah makin hilang. i'm so sorry, dear blog and dear readers..

oleh itu, aimi nak bersara dah ni. eh tanak2, nanti menyesal. aimi nak ambil cuti rehat selama mana yang mampu dari menulis blog. can i? dah buat surat dah ni -.- so guys n gals, blog ni akan jadi blog tak aktif dan hanya digunakan oleh aimi untuk baca blog orang lain :)


so long. bye :) xoxo

No comments:

Post a Comment