DAH BACE, SENYAP :)

Monday, August 2, 2010

hati ais lebih mulia dari hati batu :)

hati saya sakit. lagi skali. tak boleh jadi, tak boleh jadi. saya taknak hati saya ni fragile. sebab hati yang fragile kena jage betul2 and easily broken. bile dah pecah, susah nak kena cantum2 balik and it takes time. sooo, saya nak buat hati saya ni keras, sekeras ais. keras, but still boleh dibentuk, boleh melt and keras, not too sensitive, breakable tapi tak mudah nak pecahkan, and flexible :) eh ais flexible ke? to me, yes it is :D




betol ke satu orang boleh suka dua orang at the same time? of coz la betol kan, kalau tak takdelah pakcik2 tu kawin lebih dari satu kan. but its not fair. memang boleh suka lebih dari one person tapi u got to choose either one lah. kalau dah pilih orang tu, just stick to her laa jangan nak flirt org lain tauu. dalam myspace, facebook, ye2 macam a loving couple, iloveyou sane iloveyou sini, sayang sane sayang sini, b sane babi sini. tapi in reality, tak semesra tu. dalam hati ade orang lain. gatal2 dgn org lain. erghh some people.... siape makan cili, die terase pedasnye kan. sedar2lah. yes, i'm talking 'bout you.




eh2 currently saya addicted dekat monster! comel2. arrrr!! :)

No comments:

Post a Comment