DAH BACE, SENYAP :)

Tuesday, September 14, 2010

aidilfitri 2010

tangan rase malas nak tulis. tapi hati nak cerita tentang keenakan raya. bila tangan dan hati berdiskussi, mereka capai kata sepakat. BUAT SUMMARY PALING RINGKAS. enjoy :)




jalan jalan nak pegi raya :)









kenape kami raya kat luar je? takde air ke nek? :(









kesian nenek, anai2 dah menumpang








moyang saya. setahun sekali jumpa. every year dia makin sakit :(









jalan lagiiii









teka cepat. ni pokok ulam raja ke bunga taik ayam? :)







kenape dekat bandar takde lembu berseppah tepi jalan?










first day raya









third day raya. dengan sepupu-bangga-muka-putih-takde-jerawat. geli i :D






with brother, sisters, and cousins :)








eh?! ape ni? HAHAHA :P





HABIS. ni semua gamba dari fon, sebab tu tak padat tak ringkas tak mutakhir. sorry. oh, jawapan soalan tadi: kalau bunga pink,maka itu pokok ulam raja. kalau bunga oren atau kuning, maka itu bunga taik ayam. faham? baguss :)



SELAMAT HARI RAYA :)

2 comments:

  1. part aimi comel tu aku terus tekan 'X' HAHAHAHA

    ReplyDelete