DAH BACE, SENYAP :)

Saturday, September 4, 2010

pemahatan kenangan sebelum peninggalan (?)


diagram 5.2


haaa saya nak introduce kelas saya dekat awak awak ni. 5 Cendekia name die. jiran makmal math dengan makmal sains. kesian die sorang2.

aii baru sikit dah menguap? how dare you. saya nak jugak lukis2 meja kelas mcm org lain buat. dapat menajamkan minda, bagus untuk otak. korang ni pun belum tentu ingat kedudukan budak kat kelas kan? kan? *angguk angguk*

as u can see, ecehceh, saya dengan 2 jirran saya tu dapat meja paling spesial sekali. 3 meja kat belakang. korang ade ke....? ade? haha. saya memang budak belakang tak boleh dinafikan. tengok muka dah tau -.-
x caye? nah bukti.
dekat lab bio- paling belakang
dekat lab chemistry- paling belakang
dekat bilik sejarah- paling belakang
dekat lab fizik- paling belakang

see! sbb tu tido saya cukup. senang lenang tido kat belakang. tapi saya tido pun otak saya tangkap ape cikgu cakap taw. power kan. hahaha ok nmpk sangat tipu. ampun maaf.

saya ade bberape minggu je lagi duduk dengan 5cen dalam ini punye stail(refer diagram 5.2) sebab lpas raya saya trial. meja susun satu2. lpas trial ade brpe minggu je duduk sebelah menyebelah, lepas tu dah spm. duduk asing2 lagi. lepastu habis sekolah. sedihnye sedihnye!











korang rase tak entri ni boring. haha diam.

1 comment:

  1. kalau kelas aku, 3 meja ni ade 5, pastu ade 1 yg 4 meja. lg special! hikhik :P -elina-

    ReplyDelete