DAH BACE, SENYAP :)

Sunday, November 14, 2010

jamu-jamuan

2010 punye zaman persekolahan dah pun habis. rasa macam baru sebulan sekolah dekat jalan empat. rupa-rupanya dah 5 tahun :) banyak sangat memori dekat sekolah tersayang tu. okay pasal memori2 kenangan2 dari form 1 sampai form 5 tu lain kali saya cerita dekat entri lain okay. lepas spm kot, baru menyentuh hati sikit kan kan kan. yang belum rase sekolah menengah 5 tahun tu, prepare lah mentally ok. best sebenarnye sebab banyak drama jadi bila form 5 nih. boleh buat novel 15 mukasurat ah bagi budak-budak yang lap hingus pun nak kene suroh cikgu buat tu. mukasurat 14 dengan 15 khas untuk glossary supaya diorang punye bahasa melayu pasar level sekolah menengah ni mantop. best betol lah idea penulis berkaliber nih :) tunggu lah 10 tahun akan datang wujud lah buku macam tu. kalau jumpa, serta-merta carik nama penulis ok? lepastu bolehlah korang bangga2 dengan member korang pernah bace blog penulis terkenal tuh. teheeeheeee :D

*****

sabtu, 3 petang, oldtown. itu kami punya jamuan Pembimbing Rakan Sebaya. first time pergi jamuan prs sebab tahun lepas saya tak komited dengan prs nih. takat baju je purple, tapi hati lain2. okay, saya pun tak paham. mm tak ramai yang datang tapi saya tak kisah sangat sebab ape? sebab ade makanannnnnn :)

lepas makan kami tukar2 hadiah, and saya dapat perfume bersama purse bersama gula2 bersama2 surat. hehehe ade surat, comel betol. pkul 5 lebih kurang, kami pulang. itu je, not much tapi boleh laaa kot sebelum tak jumpa diorang dah kan. tahun depan baru kita jumpe okay mase kami jalan2 lawat sekolah . tunggu ye :)


oh ye, isnin ni kami sekolah. ade majlis restu. OMG DAH NAK SPM SANGAT2. doakan saya yeh supaya dpt jawab spm dengan lancar and dapat straight A+ . sebot taw name AIMI SYAHIRAH dalam doa. tu pun kalau awak sayang saya heehee thanx :)

No comments:

Post a Comment