DAH BACE, SENYAP :)

Friday, July 2, 2010

PARENTING SKILL :P

woot woot! kdudukan dlm kelas dah dbritahu tadi :) and saya dpt nombor 24 dri 34. hahah bukan lah ssuatu yg ptot atau perlu dibnggekan. tak, saya tak bangga. tapi saya bersyukur :) nombor tak penting kann. janji result okay. oh, saya dpt 9A utk mid term, so its not a big deal bile dpt nombor dua angka nih kan, kawan2 skalian. tdi btau umi dpt nmbor 24, die boleh ckp "dri brpe org? 25? haha" . cis, kejam sngguh memerli sebegitu skali. tpi ummi cool je. die x kesah saya dpt nmbor last skali pun sbb die tau saya blajar. ngeeehhh korang jeles tak? :DD kami adik bradik sgt chillax bila hari amek repot kad. mmg sure tak kena marah pnye sbb ummi sgt coolio bab2 nih. hebak!

kepada mak2 bpk2 yg pentingkn nombor anak diorg dlm kelas, tlg lah sedar. nombor tak penting. sgt boleh diabaikan. yg penting result exam. and jgn expect anak2 dpt markah tnggi jeee and jgn pressure anak2 suro dpt A spanjang mase utk setiap paper. itu sgt narrow minded. wake up wake up, x semestinya smue A dkire brjaya and x semestinye ade fail tu dkire loser. ade BANYAAAKK org2 bjaya dkat luar sne yg nakal mse zman skola. result pun dah kaler mcm polis, merah biru. boleh jee dduk rumah banglo dua tingkat, mercedes dua bijik, bmw sbijik, mini cooper sebijik setengah, Porsche dua bijik bila dah mendewasakan diri nih. ibuk2 bapak2 , dont pressure your kids. ok? (hah mcm lah ade parents yg ckup rjin nk buang mse bce blog nih. mmbebel lah kau sorg2 aimi -.- )



sekarang dah bulan 7, dan yeahhh saya belum start study hempas pulas crik bekalan utk akhirat SPM. lagi 4 bulan. warghhh gilo ape. dah tu boleh pulak sebok plan jamuan kelas lah, camping dgn clssmate lah, kayak dgn kaum PRS lah, pegi genting dgn kwn lah, shopping2 sana sini lah, tgok movie byk2 lah, itu lah ini lah. ceria nya kau lupakan encik SPM, kekasih gelap kesayangan kau kan. ye aimi?

No comments:

Post a Comment