DAH BACE, SENYAP :)

Thursday, December 30, 2010

gadis berspatula -.-

fuhh. lap dahi, baling peluh -,-'

saya super cool.

hahah well hasil cubaan kali pertama bake cupcakes saya sangat memberangsangkan. they had been baked perfectly :) by me :) okay lah abang saya ada menghulurkan bantuan jugak tapi sebagai assisstant sahaja, SAHAJA. saya boss ;) ini macam satu kejadian gempak gilaa ah dalam family sebab selalunya apabila tangan-tangan keluarga ni bake, untuk cubaan kali pertama pasti tak jadi. probability apa yang kami bake tu turn out to be as imagined tu about 1/10 jugak ah. sedih bukan. bila cupcakes saya jadi, hush terus bonda menari-nara depan microwave. ya, saya bake guna microwave, bukan oven. microwave kami cool, sebab tu nama dia microwave oven haaa ini lah bukti kami amat sangat jarang sekali guna oven untuk baking :D
jadi ini ada a few pictures diambil dengan tidak menggunakan kamera handphone lagi. mari terharu beramai-ramai.



baru tahu ada mesin ni dekat rumah. bukti saya amat sangat jarang sekali bake.



bite size cakes. comel kan macam.....shitto :D



aww dia behave very well. masuk oven macam shitto, keluar oven, jadi bulat :)



raksaksa punya bite size. mereka jadi saksi bonda menari-nara :)



WOW dia ada colour ! eh eh tulisan saya atas kertas tak sekanak-kanak tulisan H.A.P.P.Y.B.I.R.T.H.D.A.Y tuu. itu hasil kerja under pressure. CEYYY. saya tau cupcakes tak seindah khabar, tapitapi ada usaha kan :)



haih. baru ku mampu tersenyum :)




boleh buat bussiness tak? hehe.

"kejayaan bermula daripada cita-cita. cita-cita bermula daripada angan-angan."
-aimi-



uwaaahhh :D








No comments:

Post a Comment