DAH BACE, SENYAP :)

Wednesday, June 16, 2010

holiday #10 started with a recipe

the beginning of the 2nd week of holiday. alaa dah dua minggu ke cuti! x cukup x cukup. tambah lagi seminggu boleh kan, muhyiddin? pleasee2~ siape mnteri plajaran ek skrg? :P

hari ni, pagi2 dlm pkul 10, umi, kakak, n afiq pegi sgpore tggalkan saya, adi, dgn abah je kat rumah. sbb diorg pegi sne nk mlawat sdare mare kat sne, smentara kakak saya ade kat mlysia nih. knape diorg tak bwk saya dgn adi? sebabbb......kitorang warganegara tak berpassport -.- sedih kan, nmpk sgt x pnah klua negare. tkpe tkpe, tgok la satu hari saya kawen dgn org lua ngare, trus tak dduk mlysia. haaa i like it i like it :)

tgahari, umi da siap2 suro masak. nk xnak kene la masak sbb die da bagi resepi haha. SAYA MASAK! bngge tak korg knal saya? haha. for lunch, saya masak sayur simple2 je. name die....bening :) "tumis2, ltak air, ltak sayur" ok umi, saya ingat smpai mati. senang kan? hehe. lpastu goreng ayamas. settle~ nseb baek adi x complain. trase mcm dah layak nk kawen. haha. sudahlah aimi, xkan kau nk masak bening dgn ayam goreng utk suami kau tiap2 hari smpai tua? ksian2..

malam, adi dah siap2 pnaskan sayur and goreng ayam utk abah. saya msuk dapur je, smue dah tersiap. caya lah bro! lpastu tgok crite nanny ape bnde tah kat ntv7. best2, rse x saba nk ade anak. hehe.

tgah2 mlm, tgah sdap2 tido ade pulak org bagi message. lpstu reply ntah hape2 lah, standard org mamai lah kan. pagi2, cek blek, da la slah eja lpastu ayat x de mkne haha memalukan lah. embarassing2 :P

tu je lah sbgai pmbukaan mnggu kdua cuti. BEST kann *mnguap2* . tpuk tgn klepek klepek klepek.

No comments:

Post a Comment