DAH BACE, SENYAP :)

Saturday, June 19, 2010

holiday #14 started with a dried ink pen

woot woot! last entri utk cuti!!! yes yes. err okay trsedar bahawa lpas cuti ni, kami form 3 form 5 masing akan jadi sebusy lebah dgn exam ituini and tbe2 celik mata dah spm. hoooh saya cuakkss!

pagi2 saya buat hmwork sjarah yg btimbun secara tak bertimbang rasa tu bukan sbab rajin. tpi sbab boring. and sbab tuuu lahh, hmwork saya x siap2. ikot pada mood shj :)
dan oleh sbab tuuuu jugak lah, ckgu sgt takpatot, takpatottakpatottakpatot, bagi hmwork byk2 mse cuti. sgt x sehat.

tgahari tadi, my sistaahh ade reunion yg die kene attend dkat skolah. so i sent her. korang tnye lah naik apeeee.. *naik ape?* naik keretaaa! haha okay saya berbangga atas kedayaupayaan saya drive skarang nih. haha. x baik bngge2 aimi, dosa tu. busuk btol. yes, saya cuak sbab tdi first tyme kene gune signal. saya mengaku saya tak hebat mensignal. nk belok kiri, tpi signal kanan. mmg pro.

balik2, saya sorg kat rumah.. sbab family blek kg tggal saya dgn kakak sorg kat rumah. yeaa saya suke home alone. sgt bebas. boleh nyanyi skuat hati. oh and satu lagi, saya dah boleh maen gitar *wink wink*. bru blaja lagu miley, when i look at you. and of coz lah amek chords yg utk beginner. itupun maen brterabur smpai pick tmasuk dlm lobang gitar tuh. mcmne nk jawab dkat adi nihhhhhh........ x boleh klua doh pick tuh. pdn muka -.-

itu sahajelah stakat nih yg mnggembirakan saya pada hari kdue sbelum skolah nih. maka terbuktilah di sini bahawa, cuti skolah saya sgt pathetic. terima kasih, bye.

No comments:

Post a Comment