DAH BACE, SENYAP :)

Wednesday, June 16, 2010

holiday #8 started with nasik minyak

hari sabtu pnye storehhh.
kene hanta pgantin hari tu. pgntin tu mak spupu saya. eh. mk spupu dgn mak sdare same ke? mak saya pnye spupu tu mak spupu saya lah kan? :P korang paham, kaaan ?

main purpose pnye mtlamat utama cumalah MAKAN. nasik minyak wehh tyme cuti je ade. org kawen yg hidang nasik putih sgtlah harus diboikot. jom bwk spanduk!
mm pjalanan nk gi tmpt kawen tu lameee btol. sesat2 pulak dah. boring taw taw. sikit lagi umi nk balik rumah, tbe2 bpak ipar sepupu volunteer nk amek ktorg. bpak ipar spupu tuu, spupu mak saya pnye suami. haaa saya dah ckp dah BM saya hebat :D smpai2 je kat sne, bju dah basah, peluhh peluhh. bju merah jadi maroon. eww la saya ni.
pkul 2+, pergi hnta pgntin. org laen sebok boria memboria pkai bju hijau. smpai kat saya, bju merah. korg nmpk tak kontra die ? haha. tpkse lah volunteer diri dduk kat barisan blakang. haish hidup mmg mncabar -.-
MAKAN TIME!! huoo nseb baek lauk die sedap hingga mnjilat kaki. kenyaaaaangg. bbaloi2 i dtg, u! :) mse nk beredar tu lah, hujan turun lebat. so ktorang lari2 dari khemah pergi rumah pgntin nk mengshelterkan diri. masing2 dgn beg buahtangan kat tgan, lari meredah hujan. huaahh.
saya dengan semangat sprinter mmbakar dlm jiwa, berlari tkedek2 tnpa segan silu.


huf puf huf puf klepek klepek klepek.












PEDEPUSHH!




*AaaackK!*

beg buahtangan bolos. brg2 jatuh atas jln basah. HAHAHAHA SGT LAWAK ;D oh maaann! tpkse stop lari tgah2 jln, kutip apollo dgn wafer atas jalan. hahah saya sedar saya tengah malu :D ktorg gelak3 smpai msuk rumah, tgok2 paket gula2 takdee... :( alaaaaa tcicir! bile patah balik,tgok dah takde. sedih laa mcmni.....

otw balik rumah, singgah satu lagi kerja kawen. dtg2, mjlis dah hbes. dtg, bungkus2 mknan, balik. err malu jgk lahh sbnanye mcm dtg smate2 nk mknn :P mmg tu pun sbab dtg mjlis tu tpi nmpk sgt haha.

balik, mandi, mlm mkn kfc. saya mmg berselera -.-

No comments:

Post a Comment