DAH BACE, SENYAP :)

Thursday, June 17, 2010

holiday #13 started with a smash!

hari ni saya bangun awal woot woot! buat hmwork pagi2 woot woot!
itu fakta menarik. sangat menarik. sangat. -.-

utk mnambahkan pngetahuan anda, saya dengan eksaitednye memberitahu bahawasanya semase entri ni ditulis, satu karangan rangsangan dah siap, satu soalan sejarah dah siap. horay! piqah! aku bangga~ hahahaha

hari ni, pagi pagi pkul 10+ pegi stadium 15 sbb ade..'Kejohanan Badminton Piala Cen'. nk lagi sedap, 'cen cup'. wahlamak siap letak name hah. sbnanye, klas saye buat ptndingan bdminton antare ktorg2 nih. saje nk brsronok merapatkan hubungan silaturrahim kesatumalaysiaan kitorang yg boleh dibangga2kan dekat najib nih :)) planning ye2 je last2 yg datang 1,2,3,4,5,6,7 org je bdk cen. hairish, aravend, ravi, fahmi, hakeem, mai, saya. 'happening' hbes lah. haha. ravi amat power maen badminton! ajar2 org cara nk smash lah, pkul bola tu lah. hushh. i salute you lah, ravi! :) dsebabkan saya dgn mai je wanita melayu terakhir, ktorg maen la bdminton dgn keanak2kan. dua lawan dua. oo hakeem, kau nk pukul bola kat pmpuan je eh. fahmi kau xnk? haha.

lpastu pkul 12 igt nk jalan2, tpi ade org tu malas. grrr. kecewa taw bile virus M ni menular. last2 balik je la trus. haa, bile nk msuk pintu tjumpe pulak due kittens yg SANGAAATTTT comelote
kecik2 bambambumbum lepak melepak dpan pintu. geram2.
sejejaknye jejak kasih kaki ni masuk rumah, trus rutin-harian-yang-boring BERMULA.

mls nk crite. nnti korg btmbah bosan.


tutup tutup! bye!


No comments:

Post a Comment