DAH BACE, SENYAP :)

Tuesday, June 8, 2010

holiday #4 started with an "ethyl ethanoate"

for todaayyy, yg btol2 todayyy, saya sedar bahawa saya memang taksuka-taksuka-taksuka bgun awal pergi skolah. okay mmg dah lame dah sedar tapi tahap sedar tu smakin menebal. PERLU ke skolah start awal pagi? tak boleh ke start lmbt sikit? okla nk start pkul 7.30 sgt fine la, start la kau tpi bile part extra class nk start awal tu mmg tak boleh, langsung, tak boleh lgsung diterima. ok? saya perlu tidur yg cukup, bila saya ckp cukup saya nk 8 jam, utk mlalui liku2 hidup pada hari berikutnya. ee ape bnde tah.

hari ni kelas chemistry pkul 8. bpegang setia kpd janji melayu, saya smpai skola pkul 8.10 gedik2 nk rushing bile msuk pagar skola, skali tgok kawan2ku sekalian msih x masuk lab. smue buat muke boring. takpe teacher, saye paham kenape teacher lmbat. anak teacher ttinggal bag kan dkat rumah? haha semangat teacher cite dpan lab yg tkunci tu :D class hbes pkul 10. piqah ajak pergi kajang, jln2. tpi oleh kerane bas kat malaysia ni pun tersgtlah setia jugak dkt jnji bas melayu, bas yg dtunggu2 x smpai2. last2 diorg pergi mkn je. babe2ku, saya tak ikot kerana, satu, saya sngt berusaha sedaya upaya nak saving. dua, saya mls nk jln pergi kdai mkn. dan tiga, saya dah bgtahu ibunda tercinta "balik pkul 10". orait2?

tgahari tu blaja maen gitar! woot2! dlm cubaan nk tido tu, adi pggil blaja maen gitar. tbntut cubaan nk dpt tidur cukup :P tgn saye sakit tekan tali gitar tu, jari manis saya yg secomel tuannye ni asyek tebengkok2 je. abang, bantuan dperlukan nk mgeraskn jari manis nih. cpt hnta jari ni g military school. haha. ok x lawak.shhenyap.

lpastu pergi window shopping dgn adi dkt kjg. die nk beli bju, xde duit. saya nk beli MPS xde duit. bahagia sungguh kami berdua.

balik rumah, blogging !

sekian shj dari keyboard ke pc. bye2!

No comments:

Post a Comment