DAH BACE, SENYAP :)

Thursday, June 10, 2010

holiday #5 started with a call.

smlm x sempat lagi nk update blog. ohh seriously nk my own laptop. pleasee pleasee pleaseeeee...

x byk sgt jadi smlm..bored. pagi2 tgah sdap2 tido ade pulak org call. sgt mmbntu saya membangun -.- oh haa! piqaahh! aku jeles kau pegi mid tgok wayang :( nak jugak tgok movie, dah pjg da ni list movie aku save dlm fon. haha.
smlam saya further study maen gitar dgn bertutorkan adi yg ntah-la-tak-tau-la-ni-chord-ape-maen-jee. SANGATLA best wa ckp lu! ok terpkse admit, kene potong kuku dulu sblum main haha. sbb ape? sbb kuku-kukuku yg pnjang telah menghalang keefektifan bunyik tali tu. haha ok la mgaku, saya tak pero lagi.... sila maafkan.

mlm tu tusyen, piqah tak dtg sbb train lmbt gerak, tasha lak dtg bersama jam mahal baru nye. ceh saje kau en bagi aku jeles. da dpt hdiah mhl, x yah la hdiah dari aku kan sha kan ? *wink wink* mse tusyen, teacher bagi soalan psl inherintance. ok saya bdk bio. sumpa dah lupa ape teacher aja, sori teacherku darling. and tak lupa nk mention, bwh kertas soalan tu, ade tulis..."BIOLOGY is only for those who have brains" *ehem ehem*. teacher ckp "haa memang! org takde otak tak boleh amek bio!" haha OKAY KORG JGN SLH PHM. ORG TAKDE OTAK MMG TAKLEH AMEK BIO, TPI ORG TAK AMEK BIO BUKANLAH ORG XDE OTAK. pham anak anakku sekalian?? ok pmberitahuan tnpa sebab ttntu.

blek tusyen, pergi rumah mak teh tgok nenek atok. hoo atok smgt borak psl diorg pnye business, psl bank draft (err ade ke?), pasal org bodoh taknak duit, mcm2 ah. atok saya cool kan :D andd mknan kat rumah mak teh, perh terBAIK!

smpai rumah pkul 12 sharp, trus tido. itu shaja lah yg berlaku. not much i know. terima kasih kerana melayan.

2 comments:

  1. SWATCH SWISS siap ada warranty card.originality tak boleh disangkal lagi
    HAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  2. ni kenape tibe2 nihh.. haahahha

    ReplyDelete